Något synd om kamar...

Jag va i skolan som vanligt  (Jag och kamar går i samma skola).. och jag sluta typ 10minuter tidigare än kamar och när jag kommer till han då han leker cool, jag bahh - Eyy Kamar vrf är du kaxig sen han bah vadå kaxig du e kaxig!... Sen jag bah Idiot jag skojade med dig , Flippare!.....
Sen jag tittar på hans hand jag baah Abbow bror vad hände med din hand ..
Kamar svarar - Det var michael jackson som klämde med sina naglar i min hand asså = Mahira.. .. Kamar kallar henne det XD.........
Dagen efter gick jag och kamar efter skolan hem till mig och små spela cs och ps3... //Besim , Kommentera =)

Kommentarer
Postat av: mimi

hhahaha , bara för jag liknade på en bild ha?.

du fick ditt straff.

:P



HAATAR HNM.

OCH jag liknar nte.

Men folk får tycka som de vill

2010-01-20 @ 21:27:15
URL: http://bosnatheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0